Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау/Внутренний анализ коррупционных рисков » Борасинская средняя школа-сад
Абай облысы білім басқармасының
Бесқарағай ауданы білім бөлімінің
«Борас орта мектеп-бақшасы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7 (72236) 9-06-67
Бухгалтерия:
+7 (72236) 9-19-21
Версия
для слабовидящих
» » Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау/Внутренний анализ коррупционных рисков
27
сентябрь
2024

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау/Внутренний анализ коррупционных рисков

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау "Борас орта мектеп-бақшасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектеп директорының бұйрығы негізінде мемлекеттік органның қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу үшін "Борас орта мектеп-бақшасы" КММ бұйрығымен жұмыс тобы құрылды .Талдау түрі: сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау тұрғысынан "Борас орта мектеп-бақшасы" КММ қызметіне ішкі талдау. Талдаудың мақсаты мен міндеті: қалыптасқан тәжірибелерді, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің туындау жағдайлары мен себептерін анықтау. Жұмыс тобы екі бағыт бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізді. 1) мектеп қызметін қозғайтын нормативтік құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау; 2) мектептің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау. 

Внутренний анализ коррупционных рисков проведен в коммунальном государственном учреждении «Борасинская средняя школа-сад» на основании приказа директора школы для проведения внутреннего анализа коррупционных рисков в деятельности государственного органа приказом КГУ «Борасинская средняя школа-сад» создана рабочая группа .Вид анализа: внутренний анализ деятельности КГУ «Борасинская средняя школа-сад» на предмет выявления коррупционных рисков.
Цель и задача анализа: выявление устоявшихся практик, условий и причин возникновения коррупционных рисков.
Рабочей группой проведен внутренний анализ коррупционных рисков по двум направлениям.
1) выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность школы;
2) выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности школы.